Friday 9 August 2013

බාප්පාගේ "Air Gesture" එක

මම ලියන කතා ගොඩක් වෙලාවට පරණ සිද්දිනේ. ඉතින් අද වෙනසකටත් එක්ක මේ ලගකදී මගේ මිත්තරයෙක්ට වෙච්චි අකරතැබ්බයක් ගැන ලියන්ට හිතුනා. අපේ මේ යාලුවාට කවුරුත් ආදරේට කිව්වේ බාප්පා කියලා [පොස් කෙල්ලෝ බාප්පී කියලත් කියනවා මූට]. එතින් මේ අපේ බාප්පත් එංගලන්තේ අවුරුදු කීපයක් ජීවත් වෙලා දැන් මේ දවස් වල ලංකාවට ගොහින්නේ ඉන්නේ. අනේ ඉතින් කියන්ට වරදක් නෑ තාම අපිට "skype" එකෙන් එහෙම කතා බහ කරලා සැපදුක අහලා බලනවා. එතින් ඔන්න ඔහොම දවසක් වගතුග කතා කොර කොර ඉන්නකොට ඉතින් මම මගේ අලුත් ජංගමේ ගැනත් කිව්වා. මොකද මම මේ ලගදී Samsung S4 එකක් ගත්තා නොවේ. අපේ බාප්පා ඉතින් මලත් ඇපල් iPhone පොරනේ ඉතින්. මිනිහා ඉතින් මම ඒක කිව්ව ගමන් ඇහුවේ ඉතින් "ආ.. උබලත් අහුවෙනවානේ බන් ඔව්වාට. S3 එකෙන්වත් උබ පාඩමක් ඉගෙනගත්තේ නෑනේ. කියපන්කෝ බලන්ට මොනාද ඕකේ ෆීචර්ස්" කියලා. ඉතින් මමත් මිනිහට පෝන් එකේ තියෙන වැඩ කිඩ ටිකක් කිව්වා.

 ඔය අතරේ ඉතින් S4 ගැන පොඩ්ඩක් හොයලා බලපු අය දන්නවා ඇතිනේ "Air Gesture" සීන් එක. අර "Motion detection" සීන් එකෙන් වැඩ කිඩ දාන එක. ඉතීන් මමත් බාප්පට ඔය සීන් එක කිවා. මෙන්න ඒක කිව්වා විතරයි මූ ලොකු කින්ඩි හිනාවක් දැම්මා. බාප්පාව දන්න කොයි කවුරුත් දන්නවා ඉතින් ඔය හිනාවෙන්නේ මොකක් හරි කට කැඩිච්චි කතාවකට වග. මමත් ඉතින් හිතුවා දැන් ඉතින් මොකක් හරි ඇදයක් කියයි කියලා. මොකද කොහොමත් ඇපල් ෆොන් කාරයෝ ඇන්ඩ්‍රොඩ් කාරයොත් එක්ක අවුල්නේ. මූ කියපි "අපෝ බන් උබේ ෆෝන් එක වැඩක් නෑනේ " කියලා. ඉතින් මමත් ඇහුවා "ඇයි බොල ඒ? " කියලා. බාප්පා කියපි " ඇයි බන් ඔය එයා ජෙස්චර් එක තියගෙන බීච් එකටවත් යන්න බෑනේ. කොහොමද කිසි වැඩක් කරගන්නේ"  කියලා. එතකොටයි මට තේරුනේ බාප්පා "Air gesture" කියලා හිතන් ඉදලා තියෙන්නේ ඒක හුලගට වැඩ කරන එකක්ය කියලා. ඒකයි මුහුදු වෙරලේදී වැඩ කරන්නේ නෑ කියලා හිතලා තියෙන්නේ. ඕක ඉතින් මම බොහොම සතුටින් මිනිහට විස්තර කලා. අනේ තාම ඊට පස්සේ මූ ඔන්ලයින් ආවේ නෑනේ. ඔහොම තමයි බාප්පේ, "කොල්ලෝනේ බන්" හක් හක් :ඩ් [ විලි ලැජ්ජයි. තැන්ක් යූ !]



No comments:

Post a Comment