Friday 12 August 2011

පිටරට


අනේ මේ මට
තියන පන්ඩිත කමට
ආවා පිටරට
අනේ මොකටද මගේ කට

කෙල්ලෝ නම් ගොඩය
බලන්නේ උන් නෝන්ඩියටය
අපේ පාට හරිනැතිය
කියා උන් අහක බලතිය

නමුත් ඉද හිට උනුත් සෙට් වෙති
අනේ කිසි පල නැති
උන් කන පැලෙන්නට බොති
එහෙම කෙල්ලෝ වේද පෙම්වති

පොඩී එවුන් වසය
වල් බූරු නිදහසය
බලන්ටත් බයය
ගෑහුවත් කරබෑ යුතුය

ඉහලට එගෙනගෙන ඇත
එයින් කිසි පල නැත
රස්සාවල් එමට ඇත
එකක්වත් මට නැත

මවුපියන් හැරදාලා
පෙම්වතිය සිත් බිදලා
ලොකු ටෝක්ස් දීලා
ආපු මට මදි මෙහෙම වීලා

දැන් හිතලා නෑ පලක්
දුක් වෙලා නෑ වැඩක්
දාලා පොඩි ජොලියක්
ගමුකෝ පොඩි ආතල් එකක්

9 comments:

  1. දාලා පොඩි ජොලියක්
    ගමුකෝ පොඩි ආතල් එකක්

    ReplyDelete
  2. adoWwww nIcE oNE bOSs!!!
    bUt tHIZ wOnt gO wiTh eVeRYoNE!!!

    ReplyDelete
  3. එරා......:)
    Ya ya thats true mate. This is just a generalization of the situation :D
    [However some parts relevant for everyone. aint it?]

    ReplyDelete
  4. මට එකක් කම්පානවට අවා...රකියා හෙනට creative ඩයල් එකක්

    ReplyDelete
  5. http://www.youtube.com/watch?v=eO8NZTqBFOI&feature=mh_lolz&list=LLwG3rqDepaaU9QQThnCooGg

    mEnNa BaNdE...BaLaNnaLa.....Api GeNaNaM NeMaI OnnNnnNnn....

    ReplyDelete
  6. he he ela ela rakiya bokkenma talk 1k dunna

    ReplyDelete
  7. Ha haaa ! Nice One .. Lol

    ReplyDelete