Wednesday 10 August 2011

Take Care... බුදු සරණයි...!!!




මේ දවස් වල එංගලන්තේ නිකන් අසූව දශකේ ලංකාව වගේ. ගෙවල් වාහන කුඩුකරලා. දේපල ගිනිතියලා. මේවා දැකලා මෙහෙ ඉන්න සුද්දෝ වගේම අනිත් රටවලින් ආපු කොල්ලෝ කෙල්ලොත් බය වෙලා. අපෙන් අහනවා අපි බය නැද්ද කියලා. ඉතින් අපිට ඔව්වට බය හිතේද අපේ රටේ උනු දේවල් එක්ක. මේවා කියන්නේ හෙන සීරියස් ටෝක් එකක් දෙන්න නෙමේ.මෙහෙම සුද්දෝ අපෙන් බය හිතෙන්නේ නැද්ද මේවාගේ වයලන්ස් දැක්කාම කිව්වාම මටත් තව අපේ අපූරු මිත්‍රයෙක්ගේ වික්‍රමයක් මතක් උනා. ඔන්න ඒක කියන්නයි සූදානම.


මේ සිද්දිය උනේ මීට අවුරුදු 2 1/2 කට විතර කලින්. ඔන්න එදාත් සුපුරුදු පරිදි මමත් කැම්පස් ගියා ලෙක්චර් එකට ඔලුව දාන්න කියලා හිතාගෙන. මෙන්න යනකොට වෙනදා වගේ නෙමේ කැම්පස් එක පොඩ්ඩක් කලබලකාරී වගේ. මමත් ඉතින් ඔය කාලේ අපේ සිස්ස සංගමේ ලේකම්. ඉතින් ඕනි ජල්බරියකට ඔලුව දාන එක පුරුද්දක් වෙලා තිබ්බා. ඉතින් මමත් ගියා වැඩේ මොකක්ද බලන්න. සිද්දිය වෙලා තිබ්බේ අපේ දෙවෙනි වසර මල්ලිලා ටිකකුයි 3වන වසරේ ( ඒ කිව්වේ ඒ කාලේ මගේ බෑජියෝ) කොල්ලෝ ටිකකුයි. දන්නවනේ ඉතින් ඒ කාලේ ගහමරා ගන්න ලොකු හේතු ඕනි නෑනේ.මේකටත් හේතුව ඔය වගේ පොඩි සිද්දියක්. කොහොමහරි දෙපාර්ශවය සන්සිදුවලා වැඩේ සමතය උනා. හෑබෑයි පොඩි උන් දිවුර දිවුරා ගියා "උබලාට දෙනවා බලාගනින් කියලා". කොහොම හරි වැඩේ දෑනට ශේප් වගේ නිසා මමත් මගේ ලෙක්චර් එකට යන්න ගියා. හෑබෑයි මට තෙරුනා මම නෑති වෙලාවක් දෙගොල්ලෝ සෙට් උනොත් වැඩේ වරදින බව. ඕක නිසා මම මගේ මිත්‍රයා ඒ කිව්වේ මේ කතාවේ කතා නායකයාට කිව්වා
 "මම එනකම් කොල්ලෝ ටික බලාගනින්. මොනාහරි ගොන් වෑඩක් කරන්න හෑදුවොත් මට මෑසේජ් එකක්       දාප්න් මම එන්නම්. ගහගන්න දෙන්න එපා" කියලා.
ඉතින් ඔන්න මෑන්සුත් වැඩේ බාරගත්තා. මමත් ඉතින් ලෙක්චර් එකට ගියා. ගිහින් විනාඩි 15 ගියේ නෑ මට ආවා මෙසේජ් එකක්. මෙසේ එක මෙහෙමයි.

"රඛි අය්යේ අපි අරුන්ට ගෑහුවා. එකෙක්ට අමාරුයි. ටේක් කෙයාර්. බුදු සරණයි".
 -ලසා
පස්සේ බලද්දි මේ ගහපු එවුන්ගේ ඉදිරියෙන්ම ඉදලා තියෙන්නේත් මේ හාදයාමයි.
ඉතින් කොල්ලොගේ ඔලු පලලා ඉවර වෙලා බුදු සරණයි කියන කොල්ලෝ හිටපු රටේ අපිට මේ සුද්දෝ පාරේ පොඩ්ඩක් දෑගලුවාට පාන්ද ආයුබෝවන්ඩ

6 comments:

  1. heheh man dannawa buwa wa heheeh :D...habay uge wadiya anga naha ne :D

    ReplyDelete
  2. හරියටම හරි ඩයල් එක තමයි

    ReplyDelete
  3. Hariyatama kiiwoth man wageyma aga athiii, mage ruupetath tikak samaana ape batch eke ekek :D

    ReplyDelete
  4. ha ha..mata siddiya mathakai wage...

    ReplyDelete